اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی استان البرز درباره کلیپ منتشر شده از شلیک مأمور انتظامی به یک متهم در منطقه "مهرشهر کرج" توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری یک متهم که با عربده‌کشی اقدام به قدرت‌نمایی در منطقه مهرشهر کرده بود، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریتهای پلیسی استان البرز اعلام شد و بلافاصله مأموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که شخصی با حالت غیرعادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی در معابر شهری کرده و علاوه بر هم‌زدن نظم عمومی، به چهار نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت آسیب وارد کرده است.

وی بیان کرد: بلافاصله مأمور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت کرد که نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مأمور نیز حمله‌ور شد که در این هنگام مأمور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس، در یک اقدام سهوی تیری از اسلحه خارج شده و به متهم برخورد کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رسانه‌های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می‌دهند، تصریح کرد: فیلم کامل اوباش‌گری و حمله به شهروندان توسط این متهم توسط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس منتشر شد.

محمدیان با بیان اینکه این فرد هفت فقره سابقه درگیری و نزاع داشته است، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی توسط مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضائی درباره این موضوع در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    59 3
    باید مثل سگ در محل کشتش. پلیس از چی عذرخواهی میکنه؟
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      15 5
      مرگ بر ضد ولایت فقیه
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      10 2
      اگر این اتفاق در امریکا افتاده بود رسانه های خارجی فارسی زبان چقدر انرا پوشش میدادند ؟ طبق امار پلیس امریکا هر روز ده نفر را با شلیک مستقیم میکشد ولی رسانه های فارسی زبان چونکه بودجه خود را از سازمان سیا و اینتلیجنت سرویس و موساد میگرند خفه خون گرفته اند
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      6 1
      همونجا خوشبختانه کشته شد
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    44 1
    دمش گرم، کار پلیس درست بوده
  • RO ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    44 2
    افسر پلیس خوب کاری کرده دستش درد نکنه خدا بهتون خیر بده
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    28 1
    نه خب چه کاریه میذاشتین نیروی پلیس رو با قمه بزنه! اصلا مدارا نکنید، بی اخطار به اینا شلیک کنید. جرات این رو بهشون دادید که با اسلحه سرد و گرم بیان وسط خیابون و عرض اندام کنن؟ چه مسخره بازیه ایه؟ جمع کنید این زورگیری ها رو
  • حسین IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    28 1
    اگر چند بار حکم اسلام درباره این حیوانات اجرا بشه دیگه جو نمیگیردشون خیلی از دردهامون به دلیل رافت الکی با این جور آدم هاست
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    21 1
    حقش بود
  • ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    11 2
    ناجا شماره حساب اعلام کند برای دیه این رزلی که سقط شده ببینید حمایت مردمی را - مردم جامی پلیس مملکت هستند. - یعنی چه در هر محله یک بی مخ کم عقل دست به اقدامات ضد انسانی می زنند. گرچه برای دیه این رزل سقط شده قیمت یک خرهم زیاد است - اما مردم از قاطعیت پلیس خوشحال هستند. ضمنا گردانندگان رسانه های معاند همان ساواکی هایی هستند که در یک دوره در ایران با نقشه غربی ها بوسیله همین تیپ رزلها ترور انسان می کردند. آن دوره حکومت ارازل و اویاش بسر آمده است.
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    15 1
    دم پلیس گرم، اصلا عمدا و بر اساس قانون شلیک کرده، برخورد صحیح یعنی همین، هر کی ادعا کرد باید در ملا عام زدش، فیلمش را هم خود پلیس پخش کند با افتخار و سر بلندی. با خواهش و قربون صدقه که امنیت ملت تامین نمیشه.
  • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    12 1
    من نمیدونم چرا پلیس اقتدار رو فدای محبوبیت و فضای مجازی می کنه:؟ عربده کش وسط خیابون تکلیفش معلومه. آقای پلیس، خواهش میکنم نترس
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    12 15
    اینکه بگیم این یه حادثه بوده دقیقا شبیه این ادعای پلیس آمریکاست که ماجرای جورج فلوید تصادفی بوده به نطرم هر دو با قساوت قلب همراه بوده و هیچ توجیهی پذیرفته نیست
    • وهاب IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      9 0
      یا خلی یا تا حالا با این حیوان برخورد نکردی این حیوان ها حقشونه دست مامور درد نکنه
  • صداقت IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    15 1
    قانون باید دست پلیس را در این مواقع باز بگذارد و از نیروی انتظامی حمایت کند و نیروی انتظامی هم طبق قانون وقانون استفاده از سلاح بااین افرادبرخورد کند
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    12 0
    پس این همه لاتی و لوتی که تو خیابونها و پارکها ول هستن دارن کار فرهنگی میکنن؟؟؟چرا اینارو جمع نمی کنید. مردم آسایش ندارن از دستشون.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    8 1
    امیدوارم کشته شده باشه .وجود این انگل ها در جامعه از هر چیزی خطرناکتر است.باید این افراد رو بدون کوچکترین رحمی تیر خلاص بهشون زد‌.
  • حمزه IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    8 1
    خیلی هم کار درستی بوده. مشرق نظرات رو بفرسته برای ناجا
  • US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    8 0
    با اوباش نباید مباشات کرد همان لحظه اول ورود پلیس باید این عربده کشهای مزاحم مردم رو بدون تیر اختار بکشن تا سایر اوباش در ملا عام به مردم صدمه نزنند دست پلیس هم درد نکنه خوب کاری کرده و فرماندهان نیروی انتظامی باید پشتیبان نیروهای خودشان باشند تا آنها هم در درگیری با اشرار ترس از محاکمه شدن بی دلیل برای این ارازل نداشته باشند.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    5 1
    واقعاً متاسفم این فرد اگر در خارج از کشور بود همون وقت نفسشو می بریدن پلیس ترسو از چی عذرخواهی می کنه به خاطر یک شرور!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • منصور IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    4 0
    تنها راه مقابله با این ارازل و اوباش برخورد خشن تر و تنبیهی هست که توبه کنن حتی اگه لازم شد قطع دست. و اگه سهوی هم بمیرن که چه بهتر.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 0
    تکلیف اوباش عربده کش یاغی مشخصه. اگه با قمه یکی رو قلع و قمع می کرد کی پاسخگو بود؟ ملکه یا رسانه ی ملکه؟ اگه خود این پلیس خدایی نکرده شهید میشد می زدند شهادت یک نیروی انتظامی بعد ما می گفتیم اخی بعد دو روز از یادمون می رفت. خوبش کردید آشغال رو امیدوارم که زنده نباشه.
  • حسن IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 0
    ترحم‌ برپلنگ تیز دندان. ستم کاری بودبرگوسفندان معلوم نیست اینهمه مسامحه درمقابل مفسدین و الال گران جامعه وامنیت یک شهر چرا؟!!!!!!!!!!
  • کاکا IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    4 0
    پلیس باید مقتدر باشه و ارازل و عربده کش ها رو تو محل ارتکاب جرم با تیر بزنه حقشونه پلیس نباید بابت کنترل این اشغال ها باز خواست بشه
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 0
    بخدا همون گلوله مامور خدا بوده تا بجهنم واصلش کنه
  • عبدالله IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 0
    درود بر افسران شجاع نیروی انتظامی
  • امید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    یه بار کمه اگه این اشغالها رو نزارن وارد دادگاه بشن و همونجا به درک بفرستن بهتره . دم پلیس گرررررررم باید مغزشو در میاورد
  • patriot IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    آخه شما چرا انقدر از یک مشت جماعت بوزینه موبایل به دست می ترسید امنیت مملکت شوخی بردار نیست ببینید پلیس آمریکا با چنین سگهایی چه برخوردی میکنه.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    واقعا اگر این پلیس وظیفه شناس مورد مواخذه قرار بگیرد موجب تاثر خواهد بود لحظه خروج از سوپرمارکت درکلیپ را نگاه کنید قریب به ده نفر از نوچه هاش همراه این خبیث هستند زمانیکه این پلیس فداکار این خبث وحشی را بزمین میزند ببینید نوچه ها وحشیانه به پلیس نزدیک شدند چاره ای جز شلیک متصور نیست اقتدار ووظیفه شناسی قوه قضاییه باید در این قضیه عینیت پیدا کند شما حملات وحشیانه به خودرو ها را نگاه کنید درهریک از این خودروها اگر بچه یا نوجوانی حضورداشته باشد یقینا سالها از وحشت این حرکت آرامش نخواهند داشت قانون هم تکلیف چنین جرایمی را بسیار روشن و واضح برای پلیس مشخص کرده است این حرکت از موارد جم مشهود میباشد اگر پلیس غیر از این عمل میکرد جای سوال بود اوباشی که شناخته شده وسابقه دار ودارای نام کلاغ مهرشهر میباشد وتکلیف برای پلیس مشخص قوه قضاییه وفرماندهی نیروی انتظامی باید این پلیس شجاع و ازجان گذشته را تشویق وحمایت نماید درغیر اینصورت مردم باید برای حفظ جانشان چاره دیگری بیاندیشند وظیفه رسانه هاست که از وظیفه شناسی پلیس فداکار دفاع کنند پلیسی که چندسال پیش در سعادت آباد تهران بخاطر تهدید فرد جانی جرات برخورد نداشت وفقط تماشاگر قیمه قیمه شدن مقتول شد لطفا این دو اتفاق را مقایسه کنید والسلام آن افرادی که از حرکت پلیس انتقاد میکنند آیا اگر خود ویا بستگانشان در صحنه فوق مرد حمله قرار میگرفتند بازم انتقادی صحبت میکردند؟!!!!!!!
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه و کسانیکه امنیت کشور رو برهم میزنن خدایی بیابن اراذل اوباش رو جمع کنین شب و روز تو خیابونا ولو میگردن و دنباله دعوا و قمه کشی هستن ما کشورمون اسلامیه قوانینمون هم اسلامی اینا اصافه ان
  • حسین ع IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    درود خدا براین پلیس
  • سعید IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    امنیت جامعه مقدم بر همه کس و همه چیز هست،وجود این ارازل و اوباش علاوه بر خطر جانی که احاد مردم جامعه را نشانه رفته،موجب بدنام شدن نظام و مردم در دنیا میشود،تجسم کنید توریست و مهمان خارجی این صحنه های عربده کشی را ببیند،گذشته از اینها این ارازل در فتنه ها و درگیریهای خیابانی تبدیل به ابزار دشمن میگردند و در واقع خطر باالفعل امنیتی برای نظام هستند. اکثر این ارازل بدلیل وضع مالی نه چندان خوب اولین هرج و مرج طلبان و مهاجمین به بانکها و مراکز دولتی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس